WIIIIE!

Hej alla go'a och glada!

nu ligger jag i soffan och har precis ätit lite av mammas kålpudding, mums! Idag har jag jobbat mellan 10-17, och har räknat varor hela dagen, inventering är nog det tråkigaste som finns.
Kollade min mail och jag har fått svar från ALV som kallar mig på anställningsintervju nu på fredag i Götet, ska höra med Veronica om hur jag ska jobba i februari när jag fyller år, annars kanske jag kan ta det i samma veva i Vimmerby i stället! : D Ska i alla fall skicka i väg lite andra ansökningar, man kan ju lixom inte ta någonting för givet, dessutom skulle det ju vara skönt att kunna välja det roligaste och med högst lön! ;D

Puss så länge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0