Sovmorgon och fint väder!

Yes, här tänkte jag ta sovmorgon och vakna när jag vaknade men icke, klockan halv 9 började dem borra eller ngt längre bort på gatan och jag tror nästan vårt urgamla hus håller på att braka ihop. Gräver gör dem nu också så det blev ingen skönhetssömn där inte!
Har i alla fall tagit mig en vanlig dos av proteinpulver, omega3, Double X och Acerola C, nu är jag mätt som en plätt!
Det är -9 grader här nu och jag höll på att inte komma hem igårkväll från jobbet, det var fruset i låset så jag fick inte in bilnyckeln! Tack snälla damer som såg min panik och tog fram en tändare. Hon tyckte att jag skulle börja röka så jag gick runt med tändare, usch.

Har även kollat upp bussar och nu verkar det som att jag kan ta buss till och från jobbet! bättre med 325 nok än nästan 2000 sek! SPARA SPARA SPARA. Kanske får ta bilen vissa dagar då men iallafall. Helt klart bättre! Dessutom kan man ju inte parkera på den "gratis-parkeringen" som vi har stått på innan efterom dem inte skottar där. Så då kostar det dessutom minst 30 nok om dagen, blää!

Nu ska jag hoppa in i duschen, hörs senare ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0