jobb och annat kul!

Yes, idag steg jag upp i ottan för att bege mig till jobbet. Var lite segt eftersom jag va uppe till klockan 1, eller efter 1 och kollade på One Tree Hill. Som tur va så slutade jag vid 1, eller det är väl egentligen inte tur utan snarare otur eftersom det knappt rullar in nåra pengar. Jag hoppas på att jag får lite ersättning för alla milen jag åker iallafall, nu går det inte parkera på den gratis-parkeringen som vi stått på utan nu kostar det 15 nok/tim JÄTTEKUL.

I slutet av månaden kommer iallafall Adelinn hit och testar på Norge-livet så då blir det ju iallafall lite lägre hyra för oss, nästan 1000 spänn, det är ju alltid gött! På tal om gött så har vår elrälning fortfarande inte dykt upp så jag börjar bli lite mörkrädd, den lär ju ligga på minst 4000 (2 månader). Vårt internet är heller inte betalt än, undrar vart den fakturan tagit vägen ? Jaja, bara le och se glad ut när allt dyker upp!

Ska pallra ner till Nordea för att försöka fixa ett VISA-kort i stället för Visa Electron, det är ju helt värdelöst. Går ju varken använda i parkeringsautomater eller i tullen till Sverige, sucks.
Hade fått lite lön i fredags såg jag idag så jag tänkte även pallra mig ner till COOP för att köpa lite reeeker.

See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0