huvudVÄRK

Ja hej och hå, här går det trögt både i huvudet och internet.

Idag var det iallafall dags för det tidiga passet för min del, vilket det alltid är på tisdagar nu mera. Jag gillar CMYK, men det är så väääligt långtråkigt när det inte när något folk. Idag hade jag Ida med mig så hon höll mig sällskap största delen av dagen och äntligen vid 4 så fick jag sluta och vi begav oss mot Bikbok där Ida köpte 2 mössor för 20 nok, sedan Urban tror jag det hette där hon hade sett ett par skitsnygga jeans som hon också köpte, lite billigare än rea-priset bara för att ;D
Vi styrde bilen mot Östfoldhallen, där Ida skulle lämna kortet och så passade jag på att kika in på CMYK där, dem har en väska som jag MÅSTE ha på 50% och på DNA har dem skorna jag kollat på i min storlek = måste ha också!

Saknar min kisse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0