Dag 2 - Min första kärlek

Då var det dags för mig att berätta om min första riktiga kärlek får jag väl tillägga då. Alla har vi ju våra små crush's när vi är mindre och alla är kära i alla, så var det i alla fall i Västrum! haha

Sommaren/hösten 2005 var det väl egentligen som man började få upp ögonen lite för honom. Men det var ju lite komplicerat det hela eftersom en av mina närmsta vänner precis varit tillsammans med honom. Förbjuden frukt ni vet. Antingen väljer du honom eller mig! Så fick det bli också, Bro's before hoes.

Men det gick ju inte släppa honom riktigt, så 3 maj 2006 blev vi tillsammans och slutade med " vi är bara kompisar- frasen" Hade ett antal riktigt roliga dagar/kvällar/nätter tillsammans med "Västrums-folket", Ölands-resor osv osv..det hela slutade i alla fall med mest bråk, svartsjuka och sådant tråkigt. Så 1½ år hade vi tillsammans och idag har vi nästan helt olika liv.
Efter gymnasiet flyttar alla, skaffar jobb och sånt kul! Så nu sitter jag här i Norge, med Ida och vi har blivit med en till sambo, Adelinn! MYSIGT.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0