Borta bra men hemma BÄST!

Sitter nu och lyssnar på Fall Out Boy, Nikola Sarcevic, Mest m.m..One Tree Hill måste nog vara serien med absolut bästa musiksmaken!

I väntan på att posten ska komma så hoppas jag att vi får både elräkningen och någon slags AVI eller något så jag kan hämta ut mitt paket här i Norge, för det måste man väl ha ?! Ska bege mig ner till Nordea på samma gång och fråga om jag nu kan få ett visa-kort, var stängt igår när vi gick ner! *suck* Ska gå och köpa lite räkor till så att jag samtidigt kan ta up lite pengar till parkering, man får passa på för efter 12 kontantuttag kostar det 250 NOK varje uttag efter 12:e gången!

Servicen här är så sjukt dålig och vårt paket har i alla fall anlänt till Halden nu, efter så där 1½ vecka...Hoppas på att jag får mitt skattekort snart så att jag kan kan få lite mer lön än att 50% ska dras bort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0