ångest!

Ja ni där ute, idag köpte jag mig ett busskort så nu ska jag börja åka buss Måndagar, Onsdagar & Torsdagar till jobbet. Tisdagar och lördagar tar jag bilen för då orkar jag verkligen inte att ta bussarna som går urdåligt.
MEN som min chef sa - Du är väl inte här för att spara tid, utan pengar?! Och det ligger ju någonting i det! Det jobbiga är att jag verkligen hatar att åka buss, speciellt linjebussar. Jag vet inte varför men jag har alltid gjort det, men det är väl dags att ta sig i kragen nu, feel the fear and do it anyway! Så i stället för att åka 14:50 och komma hem 20:50 så kommer jag bege mig hemifrån 13:50 och komma hem 22:30 Yippie. Tur att man har mobilen så man kan lyssna på musik och böcker kommer jag ju läsa så det heter duga, vilket är bra egentligen!

Sleep tight PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0