23 Januari 2011

Dem senaste dagarna har mest bestått av jobb, i Torsdags jobbade jag först på hotellet sen vid 3 åkte jag vidare till Fredrikstad för att jobba några timmar på CMYK, vilket gillas enormt. Önskar att det kunde bli lite mer så, men det är ju tyvärr så lugnt överallt nu.BAD. Jag menar, vi är ju här för att jobba, inte sitta hemma och glo?!
I fredags jobbade jag ju bara på hotellet eftersom att jag alltid är ledig från CMYK på fredagar, på förmiddagen vilket var ganska skönt!
Igår var nog helvetesdagen nr1. 550 personer från Herbalife var där och hade seminarium eller ngt. Det var verkligen inte det lättaste att servera dem. Oförskämda om något!! Slet tag i desserterna när man gick förbi med brickorna, kan dem inte bara vänta på sin tur?! HERREGUD. Så från 15.00-03.00 blev arbetspasset, jag slirade i säng halv 4, DEAD. Men idag vaknade jag i alla fall vid 10 ?! Jadu, brukar kunna sova till 12-13 när jag jobbat så länge. Men det känns i kroppen idag, så här sitter jag i mina shorts, favvo-mjukiströja,tofflor och bara njuter av ledigheten.


Aja, ser ut som vi flyttar hem redan i slutet av April. Vilket känns bra, men ändå inte, jag vill ha PENGAR. Känns som det mest är utgifter just nu! Hoppas på att man får något sommarjobb så man kan spara lite där! JAG VILL UT OCH RESA NU JU. Men samtidigt saknar jag allt där hemma, familjen, tryggheten, alla fina vänner, min lägenhet (det är sjukt hur mycket jag saknar den faktiskt)!

Så det var allt jag hade just nu! Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0