2-rätters och Wii!

Yes, igår spenderade vi förmiddagen/dagen i Nodby och Svinesund. Jag fick med mig 4 kökshanddukar för 78 :- från Sia och ett par träningsbyxor på H&M för 299 :-.

Det blev kväller och vi begav oss upp till Dyrendalsveien 2 där Micke och Frida bor. Vi blev bjudna på kycklingwok, hur gott som helst! Och vi stog för efterrätten = kladdiskaka som blev riktigt lyckad.

Resterande timmar av kvällen bestog av Wii-spelande, svett och kramp i magen av skratt. Tack för kvällen fru Jonasson och herr Halling.

Nu har jag tänkt göra mig i ordning och bege mig mot Bibblan för att ladda ner lite film och kolla lite Webb-tv.

See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0