Kort och intensiv visit i Svedala!

kom ju hem i Onsdags runt 7 tiden och har sedan dess haft mer eller mindre fullt upp! I torsdags va jag på 2 arbetsintervjuer, så jag hoppas på att jag får något av dem så jag kan flytta hem i slutet av April som planerat! :) Mamma, jag och Linn åkte in till stan och handlade sen på kvällen direkt när jag var klar på den andra intervjun. Sen va den dagen slut i princip så det blev ju FREDAG och dagen med stort D! Jag fyllde 20 och det var dags för mig att göra ett premiärbesök på systemet. Jag, pappa och Linn gick till Kina och åt, sen så åkte vi hemåt för att börja förbereda all mat som skulle göras till alla gästerna! :) 24 personer trängde ihop sig vid borden, men finns det hjärterum finns det stjärterum brukar man ju säga.
Gjorde punchtårta, mums!

Lördag kom och hela familjen gick ut och gick på isen här nere (inkl Funny), HUUUR HÄRLIGT?! <3 Vi åkte in till pappas jobb så att jag kunde tvätta bilen, snacka om skitig, hade inte tvättat den sen i december om vi ens gjorde de då. Gick åt både avfettning och att tvätta den 2 gånger, dammsugade och torkade av inne så nu är han fiiiin! Åkte hem och gjorde mig snygg inför min egna 20-årsfest och peppade skapligt! Lördagskvällen/natten blev riktigt trevlig och jag mådde verkligen som jag förtjänade i morse, mindre trevligt däääär.
Nu säger jag god natt och peppar på 2 månader i Norge innan jag förmodligen flyttar hem, Kiss o gå o ligg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0