Dag 3 - Min familj

Min mamma :

En kvinna som vet vad hon vill här i livet och som inte låter någon trampa henne på tårna. Världens bästa mamma som tror på en och stöttar en vad man än har för märkliga idéer här i livet. <3

Min pappa:

En man som är morgonpigg och har svårt för att säga nej. En händig man som kan mycket om det mesta! En sån karl ska jag också hitta mig en vacker dag, eller en regning dag. Hur som helst är han världens bästa pappa, som ställer upp i ur och skur, köper en bil så man praktiskttaget kan leva här i Norge, fixar med en lägenhet så jag kunde flytta hem i från i slutet av 2009!

Min lilla syster:


Ja, detta är då min väldigt envisa syster som alltid har rätt och älskar att fuska i spel och gör om reglerna så att hon ska vinna, puss på dig! haah


Att bo 50 mil hem i från är jobbigt och roligt! Men i perioder får man sån jäkla hemlängtan. Men samtidigt, vad ska man göra hemma?!

Så nu ska jag börja packa för en tripp till Västervik-Norrköping i helgen ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0