Viken i mitt hjärta

Ja, just nu är det bara längtan hem i mitt huvud. Kunna hänga i min lägenhet, ensam och bestämma allt själv. Kommer bli en hel del häng i Jessans lägenhet också har jag en känsla av! Något positivt i allt det negativa :)
Nej föresten så har jag några andra bra saker som hänt:
* Lönen är på kontot
* Brev från mammi <3
* Pratat med den blivande chefen och jag kan ta en senare buss till jobbet (Y)
* 17 dagar tills jag åker hem, Adelinn flyttar också hem då. TRÅÅÅKIGT!
* 39 dagar tills jag flyttar hem <3
* 44 tills släkten åker till Turkiet, Alanya en vecka!

Kommentarer
Postat av: adelinn

ahw, gulle! men vi ses i viken i sommar vafan! :D

2011-04-27 @ 17:18:11
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0