life is life!

Har ni någonsin kænnt att ni inte vill åka hem? Før man vet inte vilket humør dem dær hemma ær på? Ja, så har jag kænnt ett par gånger hær i Norge. Jag ær trøtt på det. Nu skulle jag vilja flytta på direkten. Men tyværr måste jag jobba...i den tråkiga butiken.

Surare sambos kan man ju leta efter. Igår hade vi msn-fajt! Jag hade så mycket adrenalin i kroppen i går att jag stog och skakade, det ær vid sånna tillfællen man ska ge sig ut o springa før då har man verkligen inget som kan stoppa en. och vid 7 kom jag på att jag inte hade ætit, inte va jag hungrig heller. Bæsta dieten kanske!!

Idag ær det en ny dag och jag fick stiga upp 06,00 før att ta bussen 6,40 och gå på butiksledarmøte, rætt booring. Frukosten va væl det enda positiva! hah. nu ska jag stå hær till 1 och sen vænta på bussen som går kl 14, sen ska jag ta mig till hotellet och jobba nåra timmar dær. gøtt att slippa vara hemma.

Life is life, pussen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bråkar ni om? =/

MEn det blir lätt så när man bor tre tjejer tillsammans! Det löser sig nog snart..

2011-04-07 @ 12:49:23
Postat av: Sofie

Svar till anonym: Min bil. Ja det har löst sig på så sätt att en av dem har flyttat in i andra sidan av lägenheten (Y).

2011-04-08 @ 09:35:35
URL: http://sofiiejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0