Ja, jag hinner ju aldrig se klart filmen.

Ja, en bra film med snygg skådespelare och snygga bilar.mums.
Jag började ju se 2 fast 2 furious igår, men jag la ner det projektet när john blund kom på besök, fortsatte lite i morse, men eftersom jag måste se om hela filmen varje gång jag avbryter så tar de ju sån jäkla tid. Men nu har jag satt i gång den och hoppas på att kunna se klart den innan john blund kommer ytterligare en gång.
Jobbet gick bra, hade kanske 5-6 kunder på 4 timmar. Ja det är ju bättre en 2-4 som det vanligtvid brukar vara. Jag förstår inte hur butiken kan gå runt ens. Hotellet ringde så jag jobbar i alla fall kväll där på fredag och lördag (Y).
Imorgon ska jag bege mig ut på joggingrunda igen och hoppas på att konditionen blir lite bättre framöver så man kan ta sig runt tjejmilen!
Puss på stjärten

Kommentarer
Postat av: Zami

Den är riktigt bra :D

2011-04-12 @ 11:29:58
URL: http://nattstad.se/Zamiii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0