Helg

Har ännu inte lyckats skramla ihåg någonting till svenskan eller engelskan så det får väl bli morgondagens problem efter att jag har jobbat vill säga :p

Brist på kommunikationen är väldigt frustrerande när man försöker sätta sig ner och fixa ihop vårt projektarbete, kalendrarna för dem som missat det!
Det är lixom ett 10 tal timmar säkerligen jag har suttit hemma och klurat när man egentligen kunde gjort annat ,precis som resterande gjort!
SÅ jag har faktiskt varit riktigt förbannad vissa gånger, eftersom man får ta all skit och så sitter man och styr ihop ngt som alla delar lika på. Det är inte med glädje som man delar LIKA på vinsten som bler. Det ska bli skönt på måndag när allt är över. Vilken lättnad!

Jag tycker dock det är skitbra att vi har lyckats få ihop detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0