Måndag

Som alla andra så vill man ju bara skjuta när alarmet går på morgonen. Men det är skönt med rutiner och oron i magen växer , för vad händer egentligen sen, i höst , om nåra år ?!  
Skönt är det iallafall att veta att man har ett jobb över sommaren och lite extra knäck på helger & kvällar under hösten.
Men nu är det måndag, skola , som börjar med en engelska lektion för att sedan ha håla från halv 10 till 1. Så nu är jag hemma och ska plocka ihop mitt pick o pack och dra mig vidare till min lya i stan.

En bra nyhet är ju att Hanna kommer ner ihelgen ! :D och så ska jag och mamma på sminkkurs med Cecilia Lidén som lärare ! WOW , för er som inte vet så har hon vunnit SM i makeup 7 ggr och som ett plus i kanten även EM.




Cecilia som även kör SM i cross

Puss på er så länge :) !

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo jag tror jag ska göra de :)

men vågar jag göra de hemma? har inte pengar till frissan :p

puss

2010-03-08 @ 11:01:08
URL: http://missana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0