Fredagsmys med go' mat och familjen (L)

Religonsarbetet blev klart ett antal timmar senare, tror att vi har lagt ner ca 12-14 timmar på det där ! Och han tycker inte att det va så stort?!
När det väl va klart gick jag hem till mitt place för att käka och pyssla lite, lite innan 7 kommer jag på att jag har tvättstugan , CRAP ! Aja sprang ner och hann faktiskt nätt och jämt tvätta . & under tiden hann jag vara lite effektiv och promenerade/sprang en sväng !  :)

Nu är det fredag & den börjar som vanligt med Grön Mat som alla längtar efter hela veckan ;P . Vi gjorde fisksoppa, broccolisoppa, surdegsbröd, fullkornsbröd och bulgursallad . Allt var som vanligt otroligt gott och det känns som att man rullar upp till skolan efteråt !

Eftersom vi slutar klockan 1 varje fredag nu så passade Ida och jag på att ta oss en promenad i den skinande solen ! Åhh nu vill jag verkligen ha sommar och värme ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0