Fredag innebär fredagsmys

Räknade ut att vi har haft 10 lektioner sammanlagt denna veckan, slappt !

Efter religionen så följde jag med Josse ner till stan för att hon ska boka tid för att tatuera sig IGEN ! Jävla apan jag vill MÄ ! ;D
Men jag tänker inte betala 1000 spänn för att göra två små hjärtan. ! Så jag hoppas att någon ska till kalmar snart så jag kan hänka på och boka tid där.

Nu är det snyggt i min lägenhet också , dammsög bytte sängkläder och på söndag ska jag ta och bosätta mig i tvättstugan lite grann ;)

Det blir en lugn kväll ihelgen, planerade en myskväll imorgon med PuckoJosse och SnyggJeffa men Westergrens familjen kommer på besök hit för att klippa sig och jag har inte bestämt mig om vart jag ska befinna mig imorgon. Men det är ju bara ytterligare ett I-landsproblem ;D
Nu ska jag hjälpa till med maten och mysa med mina föräldrar! Speciellt pappa som saknar mig när jag inte är hemma :))

Pyssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0