Fira Ida !

Sitter nu vid matbordet med håret som står åt alla håll och kanter ! Ni som sett mig nyvaken vet precis vad jag menar ;>. Försöker koppla av men det känns som att det är hundra olika saker jag vill ha just nu:

* bredband eftersom min snälla Åhléns-granne kom och berättade att vi tyvärr inte kommer få internet förrän i AUGUSTI ?! -,-
* TR-kort så jag kan ha träningsvärk dag ut o dag in för min har fortfarande inte gått bort helt sedan i onsdags (a). Kan ju dock tillägga att jag va duktig och sprang igårmorse för att jag inte kunde sova när vi äntligen hade sovmorgon..
* Massa snygga vårkläder & SOL !
* En kamera så man kan ta kort på alla roliga saker man gör!
* En biljett till Hultsfredsfestivalen !

Men idag har jag fullt upp !

Jobbet väntar med min minst sagt underbara chef..
Tvättmaskinerna väntar på att jag ska komma med tvätt
Dammsugaren väntar på att ta ett litet varv i min lilla lya
Sist men inte minst så ska jag fixa mig för att dra ner till Gusto & fira Ida !
Vi drar sedan vidare för att partaja lite hemma hos henne och så blir det väl palle't som vanligt !

Hoppas ni får en bra helg, för det ska jag ha ! ;*

Kommentarer
Postat av: Adelinn

sv: men åh tack vännen! :') gullig du är.

2010-03-20 @ 14:39:42
URL: http://adelinn.blogg.se/
Postat av: julia

hehe nej det borde inte spela roll :P

"Rätt sugen på dansen igen dock ;( " ?? hehe fattar inte :P



det är bra med mig :D är hos min pappa i gbg, ska hem imorgon :)

2010-03-20 @ 23:12:03
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0