Bad update !

Jag har hunnit med att fylla år, haft lite party i min lägenhet och börjat skolan igen efter ett lov som har gått alldeless för fort! Hur som haver barnet kärt.
Hade en riktigt bra födelsedag, fick en sjukt fin sång vid 12-slaget av ett par gulliga vänner <3. Somnade då i Hannas säng då folket hade bastat och Allie, Hanna och jag la oss för att glo film , undrar hur mkt ngn av oss såg egentligen ? :p

Aja , på kvällen kom pappas sida av släkten + mormor och kollade på lägenheten och jag fick mig ett par användbara presenter ! Tack :) <3

Återkommer med lite bilder osv.

Måste bara säga att jag hade en riktigt trevlig lördag, men nu börjar palle bli skapligt långtråkigt.. Förr kunde man vara där till 3 och vilja vara kvar längre. Nu vill man gå hem efter 1.

Take care ! Pyssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0