PARAMORE <3


( ida och jag på nyår)

För er som inte redan visste det så är jag lite kär i Paramores låtar ! Misery Business har ju alltid legat på topp. Men nu har dem kommit med deras nya låtar & jag har blivit förälskad i Ignorance & Brick by boring brick. Fasen dem går på så fort jag har chansen att lyssna! :)

Det skulle verkligen ha varit sjukt kul att ha varit på deras spelning i sverige förra året ;( ! Men men , får ju hoppas på att dem kommer hit igen och att man kan ta chansen och se & lyssna.

You treat me just like another stranger
Well, it's nice to meet you sir
I guess i'll go
I best be on my way out.

Ignorance is your new best friend
Ignorance is your new best friend
<3!



She lives in a fairy tale
Somewhere too far for us to find
Forgotten the taste and smell
Of the world that she's left behind
<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, satan va söta ! (Y)

vi får kirra biljetter, nästa gången dem kommer!

<3

2010-01-18 @ 21:04:15
URL: http://lillleidapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0