Nyår hos Jennifer & på pallet .

Började med trerätters middag hos jennifer ! Hur gott som helst.

En drink , räkor med romröra & toastbröd.
Fläskfilé, potatisgratäng, sallad och såser
Sist men inte minst Chokladmousse :D , som man inte riktigt orkade käka upp;>

Hur som helst var det en kul början med ett par härliga brudar, lekar och dans ! Vid ca 10 drog vi oss till stan, räken och sedan palle . & jag va en aning kissnödig. bara 25 minuter kvar ! puh . Tequilashots och jag har minneslucka så det heter duga. Kommer varken ihåg 12-slaget eller när jag gick innanför dörren . ILLA !

Aja , efter lite blåslagna knän vaknade jag av att Jesper & Simon inte kunde hålla sina käftar stängda kl.9 på morgonen -.- . Aja tack till Simon som hjälpte mig hem !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0