HeY YoU !

Va ett tag sen man skrev, internet ska diskuteras nu i februari så inom en snar framtid kommer även jag ha internet! :)

Mamma fyller 42 år idag så hela tjocka släkten kommer hit , vilket är mycket trevligt! Tror vi är en ganska underlig släkt som far o flyget runt till allas födelsedagar och Thailand får man ju inte glömma bort !
Imorgon drar jag och jobbar 2 timmar, sedan drar jag och josse en riktigt ordentlig CHILLHELG med pizzabak och film (L).  Inga mer fester för mig, alkohol och jag är ingen bra kombination. Tror nästan att jag inte tål det överhuvudtaget. Blir ju helt fucked up!

Aja slutpratat om det, idag började vi iallafall med kursen Grön mat, vilket innebär vegetariskt. Läraren Ann som är 36 är helskön kläckte ur sig
Ann- " Idag behövde ju ingen offra livet för våran skull" ,
vi - Men laxen då?
Ann- men han tog ju självmord ... eller slog huvudet i en sten och drunknade ? x)

Ah , kommer iallafall stormtrivas på fredagarna ! Peace & Love folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0