HT snart klart ! :D

Dålig uppdatering, har ju inget internet i lägeneten än!

Nu är det ganska mycket i skolan, i alla kurser som slutar har jag inlämningsuppgifter, kompleteringsuppgifter eller prov! Känns rätt stressigt , dessutom måste jag läsa ut min svenskabok på 530 sidor till nästa vecka & jag har läst 30 ;S.

Medicinsk grundkurs, Hälsopedagogik, Aerobic, , Försäljning & sevice, Arbetsmiljö & säkerhet, Småföretagande & Samhäll är kurserna som slutar. Huh , förmodligen fick jag mitt första IG på småföretagandeprovet, dock var det inte bara jag som satt som ett frågetecken! Utan han borde reagera om nästan hela klassen ligger i snitt på typ G. Så vi får väl så hur det går med det betyget. Har chans till MVG de första 5 ämnena så det kan man ju hoppas på iallafall. Vet iallafall att jag får ett VG i samhäll X i taket.

Vi har faktiskt fått ett ganska soft schema nu till våren, Äntligen ! Vi har gått från 8-16 varje dag i stort sett sedan vi började 2:an. Nu ska jag börja ta tag i träningen. Dock är det ju inte så bra underlag för att bege sig ut o springa !

Take care! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får inte bli sådär smal igen

2010-01-22 @ 22:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0