"The greatest thing you will ever learn is just to love and be loved in retur"

Efter alla våra 8-16 dagar så är det skönt att få sluta en ynka liten dag vid 5 i 11 ! Det är nästan så man tror att dem har slagit i huvudet! Hur som haver barnet kärt...nejdå men vi tog tillfället i akt och fixade iordning sminkningarna till sista bilden (December). Där vi va helt oseriösa och lekte loss lite grann, skönt är det ju iallafall att vara klara. Så nu ska vi bara pilla ihop kalendern och få hem den innan vi kan skriva klart slutrapporten. Ett stort tack till Frida som har stått i väder och vind och fixat med fotograferingen (Y)!

När jag kom hem låg en liten myra i min soffa och grisade ;>. Och precis när jag hade tvättat av sminket bankar det på dörren, ja det va ju BÅ fastighetsservice som skulle ta och kolla till felet på min ringklocka. Nu låter den mest som en hes kossa -,- Aja, han var iallafall snäll och fixade porttelefonen så Linn fick testa och hon trodde att jag skulle väcka halva Björklundsgatan när jag svarade :p ! Och genom mobilen kan jag alltså öppna dörren där nere! UNDERBART ;)

Keep it up fellows!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0