Segmenteradenamnlistor och chill hos Ida!

Efter 3 timmars lektion med näringslära är man lagom slut! Och det sista hon säger är att vi ska ha prov nästa gång vi ses..hur funtad i huvudet får man vara ?! Aja , gilla läget och gör vad som krävs.

Henke hämtade upp oss i morfars snygga volvo, för er som vet hur den ser ut så börjar man skratta lite ;> Men efter att ha suttit och frusit under hela lektionen så var det skönt att iallafall inte behöva gå hem hela vägen (Y).
Nu har vi ju sportlov också, NICE! Ska ni göra något kul ? :)

Själv så är det bara en vecka kvar tills att jag fyller 19 ! Wihuuue ;D


Gick hem en sväng till mig och käkade, lyssnade på inspirerande skiva medan Ida sprang till Coop och hämtade lite funstuff! Nu sitter vi här och har skrivit namnlistor, nu ska jag dra mig hemåt för att möta Josse och vi ska köra en riktigt sleeeeepover ! Imorgon ska vi dra och sola för jag vill inte vara en blekfis längre (a).

Puss och knull hjärtegull ! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

myggspray insektspray in my heart haha

2010-02-18 @ 19:53:32
URL: http://lillleidapida.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha & LOC-servetter ! ;D

2010-02-19 @ 19:42:24
URL: http://sofiiejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0