S U R !

Jag är snäll som går upp lite tidigare för att skjutsa min lillasyster till vid 9 när man själv börjar 20 över 10 (A) Hur eller hur...

Jag vet inte riktigt hur vissa lärare tänker ibland, Uppgifter som ska göras ska vara inlämnade senast ett visst datum och sedan en dag innan betyget ska vara satt har man inte ens fått reda på hur det gick ?! Som maria valross uttalade sig: Varför är alla så fixerade av betyget ? Mitt svar på den frågan är för att det gäller framtiden, vi ska kunna ta oss in på högskolor osv! Aja , har iallafall fått ihop två MVG:n nu ! Skönt DÄ.

Igår hade vi PA och sminkade vår näst sista bild, UNDERBART. Från att ha 7 bilder kvar förra veckan, till att bara ha en är bra jobbat av oss ! Frida ska ha ett stort tack som ställer upp :) . På hennes blogg kan ni hitta några smygisbilder som hon tog under tiden. http://uniform.blogg.se

I tisdags var det äntligen dags för lite dans ! Jag är dock inte säker på att jag ska fortsätta eftersom typ ingen annan verkar vilja fortsätta ;/! Hur som helst så va alla grupperna där , och det kommer bara bli 2 st nu. Vilket innebär att vi kommer få dansa med dem som är nybörjare. Visst , det är väl vi också. Men vår grupp var faktiskt sjukt kul , inte lika mkt verkstad som de andra grupperna kanske :p

Imorgon är det iallafall fredag , detta innebär att vi ska ha gäster: Fam. Westergren! Lördag ska jag jobba som vanligt och kanske bara sitta och inte göra någonting för något party blir det i vilket fall inte , HA ! Söndag ska jag och Simon, kanske Josse laga lite smarrigt käk och bara ha det förjäkla bra ! :D

tiden går ju så sjukt fort! Nästa helg sitter man i STHLM med personer som alla borde vara omkring, för personlig utveckling, framgång och positivt tänkande ! Man får ju heller inte glömma att man får sån sjukt bra energi !

Take care & glöm inte att leva ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3!

2010-02-04 @ 22:10:29
URL: http://lillleidapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0