Homesweethome :)

Studiedag & häng med josse! Som sagt så sov Josse hos mig för att hitta på lite roliga grejer idag :)
Jag vaknade vid 10 & hoppade in i duschen och gud vad skönt det var att inte känna någon stress för att man måste iväg till skolan eller liknande! Hur som haver så passade jag på att göra både peeling,mask och så hårinpackning, välbehövligt! Vi gick ner till Meddo och solade litegrann, och jag ska tillbaka dit nästa vecka hade jag tänkt, så om någon vill hänka så säg till :)

Nu är jag iallafall hemma i Västrum för att göra klart Medicinsk grundkursarbetet till ytterligare en kärringj*ävel...Klappa kissen och förhoppningsvis hinna med en promenad också !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0