Helthpoint !

Nu kör vi , dag nummer ett !

Ett hälsoprogram där man inte bara kan få bättre kondition utan också bättre värden i kroppen. Det tycker jag är något att satsa på!
Käka en massa proteiner och bygga lite muskler och förlora lite fett är ju aldrig fel ju. Mamma och jag börjar idag , dock tycker jag inte att mamma behöver göra det för att förlora nåra kilon men som jag sa innan så förbättras alla värden i kroppen och så kan man ju få lite kondition och det är ju faktiskt aldrig fel :) !

Är någon intresserad så är det bara att säga till för hur det går till visas online på söndagar !



Puss och kram skumbanan ;) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

söndagar=o)

2010-02-15 @ 14:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0