Sucks

Började med NP i engelska B, Per hade sagt fel sal så vi sprang runt som yra hönor. Sen fick vi inte gå när vi va klara för Per hade sagt det.

För er som inte vet så har vi i Hvhs07 planerat att åka ngnstans v22. Idas mamma har fått tilllåtelse att åka med och så pratade Cilla och jag om att mamma skulle följa med. Senast igår sa hon att det va 99.9 % att mammas biljett betalades av skolan. Tills idag när Cilla får för sig att det ska vara demokratiskt så Sarah mamma ska följa med istället eftersom vi skulle lotta. TACK FÖR DEN KÄRRING! Tycker om Cilla annars men just nu är det precis vad jag känner!

Sen satt vi bara av tiden i skolan framför datorerna vilket fick mig på ännu sämre humör. YÄH optimisten här !

Josse har ju tatuerat sig (skitsnygga för övrigt) och jag följde med som sällskap. Glömde bort tvätten så jag åkte hem vid 7 och satte på den och när jag skulle hämta den vid kvart över 9 så va strömmen avstängd så där ligger den säkert och möglar under natten. Tur att ingen hade bokat tiden till imorgonbitti (Y).

Allt för idag godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0