Skärtorsdag !

På denna dag för ett x antal år sedan åt Jesus sin sista måltid tillsammans med sina lärjungar. Och han sade att en av dem skulle förråda honom.

Men för övrigt så hade vi en Kultur -och stillektion där Emma , Jag och Jessan satt vid datorerna till 5 i 9 och sedan inte gjorde ett dugg. Kändes ganska onödigt som de senaste veckorna har känts.
Jag gick hem och diskade + städade sen så drog jag ner till mamma och hämtade bilen för att åka hem till Skaftet en sväng :)

Vid 3 drog jag in till stan och hämtade Linn för att dra vidare till Lager 157 som hade ombyggnadsrea :) !
Köpte mig :

* En mysiströja  100:-
* En T-shirt 100:-
* Två st svarta leggings 100:- för båda
* Tre st leggings i olika färger 10:-/st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0