Påskafton

Stressad !

Påskafton för oss innebär middag med släkt från pappas sida. Vi hade bestämt kl 3 så jag skulle komma lite sent och försöka fixa iordning mig i bilen. Men sedan visar det sig att Lena , min ingifta faster, har gått och blivit magsjuk. Vilket inte gjorde mig så mycket eftersom att jag nu skulle ha tid på mig att göra iordning mig inför kvällens bravader hos Simon. (y)

Dock ringde Hanna och sa att hon inte hann in till stan till klockan 6 så jag och Josse hade 3 minuter på oss från mig till bussen vid Coop. Där står jag med en ögonskuggspensel i handen, ett öga klart och måste springa. Men vi hann i allafall ! :p

Folket trillade in allt eftersom och framåt halv 10 befann sig Josse på toan och vissa drog sig in mot stan med bussen. Vi väntade på Camilla som skulle komma så där fick jag sitta med Josse och en plastpåse. Vi gjorde ett stopp hos Hanna innan vi drog oss ner till Palle och en jävla lång kö.

Det va faktiskt ganska hyffast kul där ;> men vi drog oss lite innan 2. mötte Royne och Jorm som oxå skulle hem till Simon. Jormjävel tog soffan så jag, Josse , Royne och Simon sov i hans säng. Halv 6 tippar jag på att vi somnade och som vanligt vaknar vi klockan 9 ! *suck*

Lånad av uteiviken.se

Kul kväll , kul natt (Y) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0