Höstlov dag 5

Fredag , hur fort går tiden egentligen ?!

Känns som att vi nyss fick lov & man behöver ett antal veckor ytterligare för att ta igen sig ! Något som är positivt är att vi vara går 2 veckor sen så har vi praktik i 3 =) , Ida & jag ska spendera vår tid ute på gränsö ! Tror det kommer bli 100 gånger bättre än Hälsokost ! :D

Hur som helst, idag pallrade jag mig in t stan med mamma. Linn & jag åkte till rusta och köpte nåra snygga förvaringslådor till mina garderober! Försökte mig på att montera ner den gamla fula sängstommen, gav upp efter 3:dje försöket (a). Har packat upp lite kläder & andra grejer som skulle ner i förvaringslådorna.

Linn & Amanda kommer hit sen & snor min säng ! Får se vad som händer under kvällens gång :) Nya E.funkhouser kollektionen kommer på söndag ! Måste ha lite nya skuggor & läppglans . Dåligt är att det är den sista som kommer att finnas ! ;( Ett nytt märke kommer dock in , BeautyCycle, lite enklare/billigare produkter än Artistrys.


Kommentarer
Postat av: Anonym

;>

2009-10-30 @ 20:54:42
Postat av: Anonym

fräsch

2009-11-01 @ 19:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0