Höstlov dag 3

Mamma & jag pallrade oss iväg ca halv 9 och började med att klura ut hur jag ska ha sängen och vilka mått. Kom fram till att det blir snyggast med 160, så det blev 2 resårkärnor & en sängstomme. Byrå hade jag redan bestämt mig för och sedan en hylla som jag ska ha i badrummet, gardinstänger och en hel del ljus ! Så nu kan jag komma hem efter skolan, hoppa ner i min mysiga säng och sätta på ngn bra film ! (Y) Köpte 2 nya kuddar & en mysig filt som förmodligen kommer få ligga på soffan !

Efter lite annat små plock gick vi vidare & det blev en sväng på ikanohuset , en kofta , 2 linnen , en kjol & en tröja rikare !

Puss på M I N mamma <3 !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0