Höstlov dag 1

Idag är det ju faktiskt vår första riktiga dag på lovet ! Vaknade vid 9 , tog mig en shot , övade lite på dansen & begav mig sen ut för att ta en promenix =) måste ju säga att det är varmt ute ! Förra veckan va det ju svinkallt ?!
Aja , jag klagar inte men vädret är så himla konstigt. Har blivit lite förkyld , svininfluensan ? ;)
Nää , jag velar fortfarande om jag ska ta sprutan eller inte :s
Funny ligger och kollar på mig som om jag vore dum i huvudet när jag dansar och försöker få till stegen , längtar tills på tisdag ! Får väl se hur det går med koordinationen ;p

Snart kommer mamma hem, fixa lite sen in till stan & vidare till Linköping för att få lite motivation & energi !

Puss så länge :* 

Kommentarer
Postat av: Linh

ser bara reklamen??? :s förstår inte hur du menar... Klickar du på play-knappen två gånger? efter den första kommer det upp en ny :)?

2009-10-26 @ 16:47:28
URL: http://linnylinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0