En timme x-tra :)

Nu när man äntligen har höstlov ( inget jobb ) . En timme extra på dygnet idag , det går åt för nu ska jag och mamma pallra oss ut på en promenix , sen ska jag planera lite inför Onsdag när vi ska ta en tripp till Linköping så vi kan inreda lägenheten & jag flytta in under lovet =D . det blir lite städning osv , men nu ligger Linn & stina i min säng och grisar. Ska även försöka sätta mig ner och göra klart uppgiften om att sammanfatta en lag på 6-7 sidor ?! Jaja , wish me luck !



En sånhär trevlig sak lever nu mera i pappas garage , BLÄ !

Kommentarer
Postat av: Maria

Oh fy fan! Jag fick gåshud bara jag såg den på bild :/

2009-10-25 @ 10:25:48
URL: http://headoverheals.blogg.se/
Postat av: sarah den underbara...............

ja gilla spindlar:D

2009-10-25 @ 17:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0