Mums

Efter en tripp på staden & några hundralappar fattigare gjorde mamma lite varm o'boy och så lussebullar till det ! Julkänsla. Jag impregnerade mina nya stövlar och ska byra gardiner imorgon. ( det var vad som inhandlades ) Allt på rea så 500 spänn SPARADE jag på skorna & 150 på gardinerna . Observera att man inte kan tjäna pengar på att handla på REA i vanliga butiker ;)

Pappa är iväg på kurs enda tills på fredag så jag får låna hans bil & så blir det hemmavecka! Om mamma inte kommer och sover hos mig någon dag. Linn kastar vi ut ;)

David som för tillfället är i Norge och ska jobba frågade om familjen inte skulle åka skidor nästa år , det låter långt tills dess, men hur eller hur. Frågade pappa och han tyckte att det vore en bra idé så förmodligen så blir det en tripp till sälen! Wiiihuuue :) Känns som det var urminnes tider sedan vi var där. 2007. Tiden går så otroligt fort och jag kom precis på att hela släkten ( på mammas sida) va i Thailand förra året :O ?! Dock va 2008 inte ett bra år ! Det hände alldeless för mycket dåliga och hemska saker.

Nu ska jag kolla om det finns ngt kul på dumburken annars sova ! , Sleep tight and dream big :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0