kallt & snö ! ;(

Redan igår va det kallt & blåsigt. Vi hade vattenaerobic på eftermiddagen vilket va kul faktiskt ! Måste ha varit underhållande för PG som stog o glodde på -.-' Slutade 20 i 2 så Emma jag & madde satte oss i bastun ett tag :D mycket skönt efter att ha blivit lite nedkyld i vattnet. Jag vandrade ner till mamma så vi åkte och köpte gardiner, örngott, hatthylla och så lite mat :)
vi gjorde mat i lägenheten medans pappa målade hallen! Dem begav sig hem och jag åkte till mejeriet för att dansa , eller försöka ta igen det Ida & jag har missat. Jag tror att det sitter ganska bra nu faktiskt.. eller ?! Aja ska ialla fall dit vid 4 och kvart över 6 : )

'Linn & jag sov i lägenheten för första gången igår och måste bara säga att jag älskar min säng ! =D Hade sovmorgon till halv 10 idag & dagen fortsatte med valfria behandlingar så jag & Sarah gjorde ansiktsrengöring, massage och sminkade varandra ! Gick hem t lägenheten i blåsen/snön/haglet & väntade på pappa . NU har jag äntligen blivit klar med Aerobicarbetet vilket är väldigt skönt . Dessutom har jag också beställt biljetter till New Moon !!!!! :D är faktsikt värd att se den nu, läste ju ut den på engelska på 6 dagar :* 497 sidor

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0