Dans =D

Torsdag = dans !

Skola enda till kl 4 och så snabbt ner till mejeriet för att ta igen de danssteg som Ida & jag har missat, eftersom vi hoppade in mkt senare. Gick faktsikt hyffsat bra sen vi dansade i tisdags med Matilda, Maria & Joanna :)
Sen är det ju lite synd att Ida är sjuk så hon missar ;( , men det får vi väl ta igen tsm ! :)

Jag åkte hem till min lägenhet en sväng & vid kvart över 6 blev det dags för att dra sig tillbaka och lära sig resten av dansen! :D Huh , det gick ju med nöd & neppe ! men det ska vi sätta tills nästa gång . (Y) Svettigt & varmt blev det tillslut så nu ska jag ta och hoppa in i duschen och ladda inför WES imorn ! :D

Puss & go'natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0