Länge sen sist !

Har hänt en hel del !

Lördag: Började med jobb & sedan springa till Coop för att inhandla lite mat och dricka till kvällens bravader ( inflyttningsfest på björklundsgatan 3A) ! Bland annat kex , ( ida JAG vet iallafall vart kexen är ) ;) Stressad som jag var visste jag inte riktigt i vilken ände jag skulle börja. Man kan ju inte börja dammsuga & städa när man har duschat och gjort sig i ordning & inte kan man heller ställa sig och göra omelett utan fläkt för då luktar man stek-os hela dagen!

Så :
* Keka
* Städa
* Pappa kom och satte upp tavlan =D ,skitnöjd !
* HOPPADE in i duschen ,
* Föna håret , platta håret . Försöka komma på lite snyggare frilla.
* Ta på mig kläderna
* Sminka mig


& WIHUUUUE så sprang tiden iväg och Maria ringde klockan 6 och ville mötas för en vägledning hem till mitt place =)
Folket skulle droppa in vid halv 7 så vi sprang i väg till Coop för att köpa bredbar vitlöksost , jag vet inte vad man kallar det ^ eftersom Joanna va hemma och inte alls mådde bra ;(.

Och så kom alla 10 girlsen. Satte igång med musik och många roliga avslöjande lekar ;> Mycket lyckat  (Y)

klockan närmade sig 11 och palladium blev trottsallt aktuellt för alla =D . Kallt & snöig hemväg, men vad gör det när man är inne i dimman . Två krabater följde med hem , klockan halv 5 låg i min säng.
Klockan 9 vaknade jag och insåg vilken röra det va i lägenheten och då ville jag bara somna om igen ! BLÖ

Men tack alla underbara tjejer och killar som gjorde kvällen/natten b ä s t <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

MAN SKA INTE MOBBAS.

man ska inte skylla ifrån sig

men jag va stressad och fick blackaut you know!

;>

pyss

2009-12-18 @ 19:18:28
URL: http://lillleidapida.blogg.se/
Postat av: Anonym

& det är inte direkt

så att ja smular på scotten

varje daaaa

2009-12-18 @ 19:19:07
Postat av: Sofie

Hahaha , jag tkr det är gulligt ;)

2009-12-18 @ 22:37:39
URL: http://sofiiejennie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gillar dig också soffan ! <33

2009-12-20 @ 14:32:36
URL: http://lillleidapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0