7/12 2009

I söndags var jag & några av mina kollegor i sthlm på föreläsning av en engelsk kvinna vid namn Jackie Lowe :)  Mycket intressanta och lärorika timmar , recognition på scen & så blev det min tur. Skit nervös ! Stå i rampljuset på scen inför ett par hundra personer, Skak i benen . Till en början verkade det dessutom som att jag skulle vara själv där uppe men det kom två personer till , PUUUH ! När jag gick av scenen vänder sig Jackie om och säger - " WELL DONE ! " Det kittlades lite i magen då vill jag lova. Det är en häftig känsla, tänk er att stå på scenen i hovet inför tusentals personer för att ha hjälpt andra att få vad de vill ha ! & få betalt resten av livet utan att behöva göra ett enda smack till =D .

Igår hade Ida & jag engelska redovisning om Australia, jag berättade om aborginerna och Opera huset i Sidney & Ida om Barriär revet. Gick ju bra! Sedan aerobic & min arm är ju CP. Knäna likaså -.-

Så har det då blivit Tisdag, Materialkunskap till klockan 12. Vi fick underhålla oss med att gra massa produkter som mascara, cremérouge , ögonskugga osv :p tråkigt väder ganska ofta nu för tiden . Så när Emma skulle hem & jag ner till stan fick vi oss en dusch , dessutom skulle det komma ett tåg trodde vi ?! Det kom aldrig och där stog vi i 5 min. T A C K !

Pappa fyller 44 så nu blire tårtbak , pepparkaksbak & lite där till ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0